Reserveren en betalen
- Kan ik online reserveren?
- Kan ik ook telefonisch of per e-mail reserveren?
- Kan ik een optie nemen?
- Kan ik op een afwijkende dag aankomen of vertrekken?
- Wat is er bij de totale huurpijs inbegrepen?
- Kan ik bij jullie een annuleringsverzekering afsluiten?
- Wilt u een gratis brochure?
- Waarom moet ik een gastenlijst invullen?
- Is er een vaste aankomst en/of vertrekdag?
- Is het mogelijk om een reservering te annuleren?
- Moet ik reserveringskosten betalen?
- Overige vragen?
Kan ik online reserveren?
U kunt 24 uur per dag een reservering maken via onze website. Selecteer de gewenste periode en het aantal personen.
Kan ik ook telefonisch of per e-mail reserveren?
Dat is uiteraard mogelijk. Telefonisch zijn wij te bereiken op 0541-510125. Per e-mail zijn wij te bereiken op info@borghuis.nl
Kan ik een optie nemen?
U kunt via onze website, telefonisch of per e-mail een optie plaatsen op een accommodatie.
Kan ik op een afwijkende dag aankomen of vertrekken?
In sommige periodes is het ook mogelijk om op afwijkende dagen aan te komen of te vertrekken. Neemt u hiervoor gerust contact met ons op. Wij zijn te bereiken op T. 0541-510125.
Wat is er bij de totale huurpijs inbegrepen?
- eindschoonmaak
- toeristenbelasting
- gas, water en elektra
- gratis gebruik van de hottub of finse kota, indien aanwezig bij de accommodatie
Kan ik bij jullie een annuleringsverzekering afsluiten?
Via de Recron kunt u een annuleringsverzekering afsluiten. Bij de reserveringsbevestiging krijgt u een link meegestuurd. Via deze link kunt u een annuleringsverzekering afsluiten.
Wilt u een gratis brochure?
Via de Recron kunt u een annuleringsverzekering afsluiten. Bij de reserveringsbevestiging krijgt u een link meegestuurd. Via deze link kunt u een annuleringsverzekering afsluiten.
Waarom moet ik een gastenlijst invullen?
Wij zijn wettelijk verplicht om de gegevens van alle gasten die bij ons verblijven te registreren. Hiervoor krijgt u van ons per mail een gastenlijst toegestuurd. Wij zouden het fijn vinden, wanneer u het formulier online invult.
Is er een vaste aankomst en/of vertrekdag?
Standaard aankomstdagen: maandag, woensdag en vrijdag
Standaard vertrekdagen: ondag, maandag, woensdag en vrijdag
Mochten jullie op een andere dag willen aankomen, dan is dit eventueel mogelijk. Wilt u dan telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen?
Is het mogelijk om een reservering te annuleren?
Bij het boeken van uw reservering kan er een annuleringsverzekering afgesloten worden. U krijgt een mail met de reserveringsbevestiging. In deze mail staat een link naar Recron. U kunt de annuleringsverzekering rechtstreeks bij Recron afsluiten.
Moet ik reserveringskosten betalen?
Nee, er worden geen reserveringskosten in rekening gebracht.
Overige vragen?
Staat het antwoord op jullie vraag er niet tussen? Misschien vinden jullie het antwoord hier.